At få din angst under kontrol kan hjælpe dig med din eks

Hvilken Film Skal Man Se?
 
Afspil podcast-afsnit Spiller

I dag skal Coach Anna og jeg sætte os ned og grundlæggende håndarbejde gennem denne podcast-episode, den ultimative guide til at håndtere angst efter et brud.



  • Vi taler om, hvordan du får kontrol over din angst.
  • Hvorfor det er så vigtigt at få det under kontrol
  • Hvordan

Lad os hoppe lige ind.

Sådan håndteres din angst efter et sammenbrud







Anna:
Ja. Ja, jeg synes det er rigtig godt. Det gælder jeg tror stort set alle i vores Facebook-gruppe.

Chris:
Ja. Der foregår en masse angst. Vi har bemærket, at mange er mange af de klienter, som vi skal håndtere. Anna kom som altid forberedt. Jeg forsøgte at komme forberedt, men hun var som, Ja, godt-

Anna:
Du kom også forberedt.

Chris:
Jeg havde en ting.





Anna:
Din ting var dog guld.

Chris:
Det var ret interessant. Men så du-

Anna:
Du skal tale om det.

Chris:
Vi vil tale om det i videnskabssektionen. Når vi taler om videnskabssektionen, deler vi slags denne episode op i tre dele. Ret?

Anna:
Ja ja.

Chris:
Videnskab og derefter mere-

Anna:
Følelserne og derefter hvad man skal gøre.

Chris:
Følelser og derefter hvad man skal gøre.

Anna:
Ja.

Chris:
Det er en fantastisk måde. Jeg er så glad for, at jeg har dig som min partner her. Fordi jeg bogstaveligt talt blankede, var jeg som, okay, efter videnskaben, hvad kommer efter videnskaben? Jeg har allerede glemt det. Så godt, at du er her for at redde mig.

Anna:
Nå, vi udgør et godt hold, så jeg er begejstret.

Chris:
Det gør vi. Det gør vi. Okay, så videnskab.

Anna:
Videnskab.

Chris:
Af angst.

Hvad er dine chancer for at få din tidligere kæreste tilbage?

Anna:
IH, du godeste.

Chris:
Lad os gå.

Anna:
Nå, okay, du fortalte mig, før vi startede om denne dramatrekant. Jeg vil gerne høre alt om det. Fortæl mig mere.

Chris:
Ja. Så min kone var faktisk ... Hun sendte det til mig og hun sagde: Hej, du kan muligvis bruge dette. Eller selvfølgelig sagde jeg: Åh, hvad er det? Hun sagde, jeg ved det ikke, det lyder bare sejt. Før vi lavede denne episode, var jeg ligesom, Åh, jeg vil lære om det. Så jeg brugte 30 minutter på at se YouTube-videoer og læse op om det. Det kaldes Karpman Drama Triangle.

Anna:
Ligesom Cartman fra South Park?

Chris:
Nej, Karp, ligesom Karp.

Anna:
Jeg laver sjov.

Chris:
Ja ja. Jeg elsker South Park.

Anna:
Jeg gør.

Chris:
Især World War Craft Episode.

Anna:
Ja. IH, du godeste.

Chris:
Det var marmeladen tilbage på dagen. Nu har jeg ikke set det i evigheder. Okay, vi kommer ud af emnet.

Anna:
Vi kommer dog altid fra emnet.

Chris:
Okay. Så Karpman Drama Triangle, eller som andre mennesker med kærlighed har kaldt det, Triangle of Terror, er dybest set denne trekant af roller, som du kan finde dig selv fanget i og ude af stand til at komme ud af. Ofte kan dette være visse roller, som du påtager dig i et forhold. Der er tre typer roller. Der er offeret, dette er den type person, der vil sige, åh, alt der dårligt sker med mig hele tiden. De spiller ofte offeret. Der er redningsmanden, dette er den type person, der kommer til offeret og siger, Åh, jeg løser dine problemer. Og så er der forfølgeren, som er en, der vil bebrejde andre mennesker for alle deres problemer i stedet for at tage nogen form for selvskyld overhovedet.

Chris:
Hvad de har fundet er, at folk, der er meget ængstelige eller endda undertiden meget deprimerede, synes at have disse roller inden for denne trekant, de er ude af stand til at undslippe den. For eksempel er en redder en rigtig almindelig ting, som jeg tror, ​​at mange af befolkningen i vores Facebook-gruppe kan empati med. Fordi de ofte tænker eller går sammen med en fyr, og de sidder der og tænker: Nå, det kan være mig, der løser deres problemer. Jeg kan ordne dette. Jeg tror, ​​jeg har lidt af dette, og det er sandsynligvis ... Du har helt sikkert lidt af dette, fordi se på vores job. Vi forsøger at ordne brudte forhold. Vi er redningsmændene. Men hvad der ender med at ske, er hvis du er for meget af en redder, vil du aldrig slags rette op på den anden persons problemer. Du leder altid efter flere problemer at løse. Og virkelig, dit job skal være at give andre mennesker mulighed for at hjælpe dem med at lære, hvordan man løser deres egne problemer.

Chris:
Hvad der ender med at ske, er nogle gange, jeg antager, at jeg så denne video af denne fyr, der forklarede det. Og han sagde, at han havde en coachingklient, og coachingklienten kaldte på ham en dag og sagde: Jeg ved ikke, om vi har noget at tale om. Så jeg gik ud og skabte et problem for mig selv, så vi havde noget at tale om. Hvilket er lidt af en underlig ting. Men efter hendes mening var det som godt, jeg vil ikke bruge penge til ingenting, så jeg skabte dette problem. Hun var et offer, og hun fandt en måde at sætte sig selv på i offerrollen igen. Så du kan konstant blive fanget, og dette fungerer for alle tre roller. Jeg ved ikke, hvordan det gælder angst, jeg fandt det bare fascinerende.

Anna:
Nå, jeg tror, ​​det spiller ind i denne idé om en chaser og runner. Hvis vi lægger disse dele af trekanten ind i ... Den ængstelige tilknytningsstil er chaser. Og så er løberen de undgående vedhæftede stilarter, der er to af dem, bange og afvisende. Afvisning er langt mere sjælden, den frygtede er meget mere almindelig. Jeg er en tidligere-

Chris:
Ja, vi ved alt om bange.

Anna:
Ja. Jeg er tidligere. Det er sjovt.

Chris:
Hvorfor størkner vi ikke forskellen mellem frygtelige undgående vedhæftningsformer og afvisende undgående vedhæftningsformer.

Anna:
Okay. Med henblik på ERP, fordi nomenklaturen varierer uden for vores gruppe og blandt forskellige eksperter. Okay? Men med henblik på ERP er bange bare din havevariant, der undgår. Forpligtelsesfobber, mennesker, der trækker sig ret let, de har også ængstelige tendenser. Okay? Men den afvisende undgående ... Nå, frygtelige kræver også følelsesmæssig intimitet, men de er bange, derfor bange for at knytte sig til nogen romantisk. Okay? De har ofte denne underliggende tro på, at jeg til sidst vil ødelægge tingene, så jeg burde sandsynligvis skubbe denne person væk. Det er bange undgåelse i en nøddeskal.

Anna:
Afvisende er en person, der aktivt undgår følelsesmæssig intimitet. Hvad der vil ske er, at de vil fremstå som meget forbundne og gode lyttere udefra, men når det kommer til deres egne behov eller danner tæt følelsesmæssige tilknytninger, vil de aktivt undgå dem. Som en tidligere afvisende undgående, hvad der ville ske er, at jeg ville komme virkelig tæt på folk og derefter på et tidspunkt bare skubbe dem væk og lukke dem helt ud. Og det ville være øjeblikkeligt og pludseligt og tage evigt. Det ville vare rigtig lang tid. For at prøve at komme igennem til mig ville jeg ikke. Det ville bare være som en lukket bog. Men jeg har masser af venner. Det er de to forskelle.

Hvad er dine chancer for at få din tidligere kæreste tilbage?

Chris:
Okay. Hvad er det mest sandsynlige hvad? Med hensyn til angst.

Anna:
[uhørlig 00:06:52]. Ja. Nå, angst er efterfølgeren. Så det er mennesker, der har brug for den næsten konstante validering. Deres kærlighedssprog har tendens til at være bekræftende ord eller fysisk berøring. Noget der ... eller gaver. Alt, hvad der valideres for dem eller bekræfter, at de er elsket, og at de accepteres. Og det har de konstant brug for. De har også tendens til at overtænke. Når du taler om dramacyklussen, den ene kvinde, som du nævnte, der skabte dramaet.

Chris:
Offeret, ikke sandt.

Anna:
Offeret. En masse, tror jeg, ængstelige mennesker spiller offeret. De spørger, hvorfor jeg? Hvorfor sker dette? Jeg havde en coachingklient i dag, som tydeligvis var ængstelig. Jeg er ikke terapeut, ikke? Jeg er ikke en mental sundhedsperson, jeg er bare en træner. Men det var klart, at hun var ængstelig, fordi hun bogstaveligt talt sagde, jeg overtænker. Og hvad der sker i denne overtænkning, er at hun helt fortolker alt, hvad hendes eks gjorde og sagde gennem linsen, at han ikke kan lide mig. Hun erkendte slet ikke, at hans opførsel skyldes, at situationen, hvor de befandt sig, var meget akavet. Hun introducerede ham ikke passende for andre mennesker. Så han var lidt alene. Så han vil trække sig tilbage og bare være tavs. Og hun troede, at han bare undgik hende og slet ikke kunne lide hende. Og hun skabte denne historie i hovedet.

Chris:
Ja.

Anna:
Ja.

Chris:
Nå, det ser ud til at være en slags det almindelige tema, du bemærker blandt slags ængstelige tilknytningsfolk, er de med disse historier, som de skaber i deres hoveder. Næsten som deres egen lille virkelighed. Når selve virkeligheden er lidt anderledes. Jeg har bemærket det meget ved at tale med mennesker i mit eget personlige liv såvel som at coache folk eller se på folk i Facebook-gruppen. Mange gange har de den slags slags mentalitet, men jeg er ikke sikker på, om dette hjælper med hensyn til de videnskabelige ting, som al den forskning, du havde lavet, kom ind i

Anna:
Jeg mener, jeg tror, ​​at en af ​​de undersøgelser, jeg havde læst, var et par undersøgelser, som jeg vil bringe her op. Man kiggede på hjernescanninger af mennesker for nylig uden for forhold. Det viste, at social smerte, med andre ord den følelsesmæssige smerte fra et sammenbrud eller afvisning af en slags og fysisk smerte, deler nøjagtigt de samme neurale veje. Hvad de så i en undersøgelse er, at folk, der for nylig havde været igennem et brud, uanset om de ønskede bruddet eller ej, fik deres hjerner scannet, mens de kiggede på billeder af deres ekser og tænkte på selve bruddet. Gæt hvad der skete, da de stirrede på billederne? Den del af hjernen, der er forbundet med fysisk smerte, lyser op. Hvad dette gjorde er, at det inducerede følelser af social afvisning. Det aktiverer hjernegrupper, der er involveret i bogstavelig fysisk smerte, som sjældent aktiveres under andre neurale billeddannelsesstudier af følelser. Så det er virkelig interessant, ikke?

Chris:
Det er virkelig interessant.

Anna:
Forestil dig at se på ... Ser tilsyneladende på billeder af ting, der gør dem glade-

Chris:
Sociale medier, højre.

Anna:
Yeah sikkert? Men det fremkalder skarp smerte, så vi kan se, hvorfor dette skaber denne form for angst. Hvad det siger er, at socialt tab bogstaveligt talt repræsenterer, synes jeg en særskilt følelsesmæssig oplevelse, der er unikt forbundet med smerte. Hjernen, som vi ved, kræver kærlighed. At være forelsket tager låget af forskellige glade hormoner som dopamin og oxytocin og skaber super glade følelser. Når vores eks forlader os, tager udbuddet af disse gode hormoner et dyk, og hjernen frigiver stresshormoner, såsom-

Chris:
Cortisol, højre.

Anna:
Og adrenalin.

Chris:
Ja.

Anna:
Hvad der er godt ved disse hormoner er, at det under stressede tider giver os mulighed for at reagere hurtigt og effektivt på trusler. Men med hensyn til langvarig nød, såsom hjertesorg, akkumuleres disse stresshormoner bogstaveligt og forårsager problemer. Så hvad sker der i hjernen? Jeg håber du ikke har noget imod at jeg nørder lidt mere ud.

Chris:
Nej, nørd ud.

Anna:
Okay.

Chris:
Du og jeg finder disse ting fascinerende, men alle andre vil gerne høre følelserne. Men lad os bare gå.

Anna:
De er som, Anna, hold kæft.

Chris:
Lad os gå ned i kaninhullet.

Hvad er dine chancer for at få din tidligere kæreste tilbage?

Anna:
Okay. Lad os gå ned i kaninhullet, okay? Her er bogstaveligt talt de fysiske symptomer på et brud, og hvordan det sker. Okay? For meget cortisol i hjernen, så langvarig nød, har vi en ophobning af cortisol. For meget cortisol i hjernen, hvad gør det? Det sender blod til de største muskelgrupper. Hvad sker der så? Vores muskler spændes op, og vi er klar til at reagere på en trussel, som kamp eller flugt. Uden et reelt behov for fysisk respons antager jeg dog, at du bogstaveligt talt ikke kæmper med din eks, som at slå ham eller hende i ansigtet.

Chris:
Lad os håbe. Vi har større problemer at stege.

Anna:
Jeg mener ærligt talt, hvis du lytter til dette, har du bare gennemgået opløsningen, og du vil gøre det, gør det ikke. Fordi det sætter dig i fængsel. Og det får ikke en ex tilbage. Under alle omstændigheder har musklerne ingen mulighed for at bruge deres energi. Hvad sker der så? Musklerne svulmer op, og det giver anledning til hovedpine, en stiv nakke og den forfærdelige følelse af, at dit bryst bliver presset. Jeg er sikker på, at hvis du kan huske hjertesorg, føles det som om dit bryst bogstaveligt talt bryder ind i sig selv.

Chris:
Ja.

Anna:
Ja.

Chris:
Ja.

Anna:
Derfor, fordi-

Chris:
18 år gammel, første hjertesorg, det var det værste, jeg nogensinde havde følt. Jeg siger dig, min far var som, hej, lad os gå ud og spise et eller andet sted. Fordi jeg elsker at gå ud og spise. Og jeg var ligesom, F nej. Jeg er ikke engang sulten.

Anna:
Du er ligesom, nej.

Chris:
Jeg føler det herinde.

Anna:
Okay, så hvad sagde ... Det er godt, for ... Nå, ikke godt. Men det fører til den næste ting. Dine muskler kan ikke have tilstrækkelig blodforsyning takket være akkumulering af kortisol igen, det afleder blod væk fra dit fordøjelsessystem, hvilket ender med at medføre appetitløshed, diarré, jeg er ked af at jeg taler om diarré.

Chris:
Det er skørt. Det er okay.

Anna:
Eller kramper.

Chris:
Derfor har jeg så mange diarréproblemer som barn.

Anna:
Virkelig?

Chris:
For meget hjertesorg.

Anna:
IH, du godeste.

Chris:
Jeg laver bare sjov. Du købte det også, det er den største del.

Anna:
Jeg gjorde. Det gjorde jeg, det købte jeg helt. Jeg var ligesom, åh nej, stakkels Chris. Hvem brød dit hjerte så mange gange? Så hvad sker der, når stresshormonerne løber voldsomt i hele din krop, dit immunsystem begynder bogstaveligt talt at kæmpe, så øger din sårbarhed, udsætter dig og gør dig mere sårbar over for sygdom.

Chris:
COVID.

Anna:
Og bugs.

Chris:
Du bliver COVID.

Anna:
Ja, COVID. Derfor oplever mange mennesker forkølelse eller influenza efter et brud.

Chris:
Ja.

Anna:
Ret?

Chris:
Ja.

Anna:
Igen er der denne stabile frigivelse af cortisol, som vil resultere i, gæt hvad? Søvnproblemer. Og det forstyrrer din evne til at foretage sunde vurderinger. Jeg husker efter sammenbrud kunne jeg ikke sove et stykke tid. Jeg sov kun som to, tre, fire timer om natten.

13 grunde til, hvorfor sund fornuft medier

Chris:
Ja.

Anna:
Breakups aktiverer det område af din hjerne, der behandler trang og afhængighed. Jeg tror, ​​at hvis du er medlem af vores Facebook-gruppe, skulle du have, eller hvis du har coachet med mig, vil du sandsynligvis allerede have læst et indlæg om en af ​​vores moderatorer, der bogstaveligt talt er forsker. Hun arbejdede på COVID-vaccinen for en af ​​de største biotekvirksomheder i verden. Hun skrev en artikel om hele videnskaben uden kontakt, og den taler virkelig om hele dette trang og afhængighed, der genereres som et resultat af angsten, som er et resultat af det overskydende kortisol og adrenalin i kroppen. Det er videnskaben. Yay.

Chris:
Ja, ved du, det er sjovt, jeg har for nylig omskrevet den gigantiske gratis guide på hjemmesiden om at få en eks tilbage generelt. Derinde satte jeg en slags videnskabstype. En af de artikler, som vi havde skrevet om [inaudible 00:15:06] recovery kaldes Anatomy of a Breakup. Vi har en masse grafik, næsten som et lydsystem, ved du, hvordan lydsystemer har alle de knapper, som du kan lægge op og ned? Nå, vi slags illustrerer, hvordan alle de skøre kemikalier ser ud. Og det er sådan en interessant ting, fordi du kan se boom, den eneste knap op er cortisol. Det var virkelig nyt for mig, da du begyndte at tale. Jeg narede virkelig, da du gennemgik videnskaben der.

Chris:
Én ting, som ... Jeg havde faktisk ikke hørt hjernestudiet, som du talte om, hvor de fik dem til at se på billeder, og de følte den fysiske smerte. Jeg havde næsten hørt en identisk undersøgelse, hvor de studerede aspekten af ​​trang og afhængighed, og de gjorde det samme. De fik folk til at gå igennem breakups, de fik dem til at se på billeder af deres ekser, og de så på, hvilken del af hjernen, der lyser op. Og også, den samme del af hjernen, der lyser, er, at kokainmisbrugeres abstinenssymptomer.

Anna:
Ja. Jeg mener, bogstaveligt talt går din krop igennem stofmisbrug.

Chris:
Ret. Og det er også derfor så mange mennesker ... Jeg har altid fundet-

Anna:
Jeg vil afbryde her et øjeblik. Der var faktisk tre undersøgelser om det. Ikke kun er det det samme område af hjernen, der lyser op for stofmisbrug, det er også det samme område af hjernen, der lyser op for besættelse.

Chris:
Ja. Ja. Det giver mening. Du ved, en kokainmisbruger ville også være så besat af det.

Anna:
Så det er det samme. Ja.

Chris:
Men det slags slags præcist i, hvad jeg var ved at sige. Jeg finder altid vores kunders søgevaner fascinerende. Fordi de altid kun søger to steder. De søger i Google, som er den mest almindelige søgning. Og det giver mening, fordi de vil beholde ... De er superbesatte over at få et svar på: Hvordan stopper jeg denne smerte, jeg føler? Men jeg vil ikke have nogen til at vide, at jeg gennemgår smerten. Og de går også til YouTube. De søger på YouTube. Så der er også en slags dette element af selvafsky en lille smule med hensyn til forlegenhed over at ønske ekser tilbage. I hvert fald fandt jeg den slags interessant.

Anna:
Nå, dette adskiller sig virkelig pænt ind i følelsesdelen af ​​angst. For folk i deres tidlige 20'ere, fordi vi har en betydelig del af mennesker, tænker jeg både i coaching og inden for Facebook-gruppen, der er i de tidlige til sene 20'ere. Ofte kan breakups som det være slutningen på det allerførste betydningsfulde, meningsfulde voksne forhold. Og selv efter et brud som en første kærlighed, kan det stadig få dig til at føle, at du sidder fast i denne løkke med at finde den rigtige partner. Jeg mener, dybest set uanset hvad breakups suger, ikke? Men breakups berører mange problemer på én gang, der har rødder i videnskaben om denne angst. Tristhed, usikkerhed, selvværd, rolleidentitet, endda seksualitet. Tristheden og angsten kan svare til følelser af panik og besættelse og depression.

Anna:
Så en person med obsessiv eller obsessiv kompulsiv tendens kunne pludselig føle behov for at kontrollere deres ekss sociale medier uophørligt. Og en mere deprimeret person kunne ende med at bare drøvtyge eller bare tænke meget og bare vælte sig i en pit af fortvivlelse og selvtillid. Men-

Chris:
Hvilken-

Anna:
Fortsæt.

Chris:
Som jeg gætte går til det offer slags del af trekanten.

Anna:
Ja, det ofre. Tilbage til din dramatriangel.

Chris:
Yeah sikkert. Sådan der. Find forbindelserne.

Anna:
Der er du. Angst er meget mere end bare bekymrende. Forskning viser, at angst kommer op som en del af nød og traume. Som du talte om i Drama-trekanten, hvad kan ængstelse ellers omfatte? Igen er det ikke bare bekymring, det er påtrængende tanker, det er søvnproblemer, det er koncentrationsbesvær, det er følelser af panik eller fremtidens pessimisme, det er bogstaveligt talt rastløshed, det er racetanker eller besættelse, det kan være fiksering. Kvalme, gentagen adfærd, kontrol af sociale medier, gennemgang af alle de tekster, som du nogensinde har sendt hinanden, eller lytter til alle stemmemeddelelser eller læsning af alle e-mails. Jeg har gjort alle disse ting før i breakups.

Chris:
Ja. Jeg husker teksten, jeg kan huske, at jeg gjorde det. Du ser og katalogiserer alle teksterne. Det er når du ved, du er-

Anna:
Det er da du ved, at du fik det dårligt. Og du taler om det med venner og familie, endda fremmede. Jeg kan huske, at jeg engang talte om et brud på mig med en fremmed, en tilfældig fyr. Og han var ligesom, Okay, kan jeg få dit nummer?

Chris:
Han var meget ... Han var efter en ting, og det var ikke for at hjælpe dig.

Anna:
Ja. Det var for at hjælpe sig selv, for mig. Og svaret på det var: Nej, du kan ikke have mit nummer.

Chris:
Du sagde det så perfekt, ligesom tegneserien ... Du sagde det så perfekt.

Anna:
Åh, tak.

Chris:
Undskyld.

Anna:
Mit liv er sjovt.

Chris:
Jeg synes det er fantastisk. Jeg synes, dit liv er fantastisk.

Anna:
Jeg har mange sjove historier. Men generelt føler vi os fuldstændig fortærede, hvad der sker eller ikke sker. Men sagen er, jeg tror, ​​at enhver, der ser dette, skal forstå, at det er 100% naturligt at føle sig ængstelig og at føle dette niveau af angst, du måtte have over hele denne proces med et brud, forsøger at komme sig efter et brud og endda tænker på at få en eks tilbage. Og det er okay at have en ex tilbage. Det er også normalt, jeg tror at søge øjeblikkelig lindring fra bekymrende tanker og følelser, det er derfor, vi har familie og venner, der siger, Åh, bare gå ud med det samme. Eller stop med at tænke på din eks. Eller bare gå videre. Jeg vil have dig til at forstå, at denne angst, som du føler, faktisk er en rigtig god tid til selvreflektion og virkelig tage sig godt af din egen mentale sundhed. Desværre vil alle sandsynligvis mindst gennemgå en eller to sammenbrud. Du vil være bedre forberedt til næste gang det sker. Så alligevel.

Chris:
Nå, angst- og følelsesaspektet, en ting vil jeg bestemt sige, at vi bemærker meget på Facebook-gruppen, er folk ikke ... De tillader slags, at den slags angst styrer deres handlinger. Derfor fortæller vi mange gange folk at læse Beroligende den følelsesmæssige storm eller At få følelsesmæssig kontrol. Fordi vi bemærker, at det ser ud til at have en enorm indflydelse på at forbedre samtaler med ekserne, men også bare forbedre din livskvalitet. Fordi det er temmelig elendigt, når du er ængstelig hele tiden eller deprimeret hele tiden eller besat og tjekker din telefon for at se, om han har sendt noget eller hun har skrevet noget. Og åh godhed, hvad hvis der var nogen ny? Og så plager det din ...

Anna:
Din dag, din nat. Jeg mener, du tænker bare, åh ... Dette er, jeg synes det er interessant, vi skal også tale om mennesker, der har angst, selv før et brud opstår, eller som har en angstlidelse. Jeg læste lidt om dette. Mennesker med angst eller en eksisterende angstlidelse, forhold kan føles virkelig skræmmende. For at komme ind i et forhold kan de ofte tænke på så mange grunde til, at forholdet ikke fungerer, hvorfor de ikke skal være i et forhold, hvorfor ensomhed er bedre. De overtænker alt og skal arbejde virkelig hårdt for at beskytte sig mod denne fortælling om dette forhold fungerer ikke.

Anna:
For dem, for folk, der er naturligt ængstelige som dette, er det et stort spring at være i et forhold. De nævner ofte tillidsproblemer eller dårlige oplevelser. Så når en person med dårlig angst endelig gør det, baseret på min coachingoplevelse, har jeg fundet, at der allerede er så meget, at de følelsesmæssigt og mentalt har investeret i deres eks og udsigten til en fremtid, at når det falder fra hinanden, ved ikke hvad jeg skal gøre. Forstå bare, at hvis du slår op med nogen, eller hvis der er en lidelse, er det ikke bare et brud. Eller hvis du har en elsket eller en ven, der gennemgår et samlivsbrud, og de oplever angst.

Anna:
Du er nødt til at forstå, dette er ikke bare, citat uncitat, en sammenbrud. Det er ikke bare at lære at gennemgå bevægelserne uden nogen. Der er bogstaveligt talt en helt… En mental krig, som de er nødt til at kæmpe bare for at komme igennem dette. Jeg synes, det er bemærkelsesværdigt. Vi kan ikke bare børste det til side som: Du bekymrer dig bare for meget. Eller du overtænker. Nej, du skal virkelig være opmærksom. Og hvis du har en ven, der gennemgår noget som dette, og de er nervøse, skal du virkelig støtte deres proces.

Chris:
Det går lidt ind i det mentale sundhedsaspekt. Mental sundhed er den slags elefant, som ingen nogensinde vil tale om. Samfundet fejer det ofte under tæppet, de har ikke rigtig en god måde eller den ideelle måde. Dette er faktisk noget, som vi slags oplever, da vi desværre fik selvmordsforsøg eller trusler om selvmord i Facebook-gruppen. Og vi er ligesom, okay. En af ... Jeg kan ikke huske, om det var en moderator eller ej, de kaldte selve selvmordshjælpelinjen, og det var som et 50-minutters ventetid eller noget, hvilket viser dig, hvor underbemandet de pågældende mennesker er. Men viser dig også, hvordan samfundet ikke har specifikke gode tilgange til håndtering af meget vanskelige situationer.

Chris:
Mens jeg siger, at nogen, der beskæftiger sig med angst til det punkt, hvor de har den mentale krig, ikke er selvmordstanker, insinuerer jeg bestemt ikke det. Hvad jeg siger er mange gange, at vi, der ikke har disse angstproblemer, ser på nogen, og vi har ingen måde at empati med dem på. Vi har ingen måde ... Der er denne gigantiske afbrydelse. Og det er vigtigt for dig at respektere det. Jeg er bare en slags piggy, der bakker op om, hvad Anna siger, jeg kan huske, at der var en gang på college, vi var på ... det var som en ekstra kreditopgave at gå på et museum og gøre noget. Jeg kan ikke huske nøjagtigt. Men der var en pige der, som jeg slags var forelsket i. Og jeg husker, at hun havde et panikanfald. Og jeg var ligesom, jeg ved ikke engang hvad jeg skal gøre. Først troede jeg, at hun spøgte. Fordi det var som noget, du ville se i filmene. Jeg havde aldrig set nogen få et panikanfald før. Men da jeg indså, at det var ægte, var det som om jeg huskede at have kigget mig rundt, og folk bare gik. De forsøgte ikke engang at anerkende det.

Anna:
Hvad?

Chris:
De var ligesom, jeg vil ikke røre ved det eller håndtere det problem.

Anna:
Var de så ubehagelige ved hendes angreb?

Chris:
Det tror jeg.

Anna:
Hendes panik?

Chris:
Jeg mener, det var offentligt. Og jeg husker, hun var ligesom at trække vejret, og det var ligesom alle begyndte at stirre. Jeg gætter på, at det jeg slags tog fra det, var at se på disse stykker S-H-I-T. Ingen er engang villige til at hjælpe. Så det var mig, der var villig til at hjælpe. Og jeg endte med at blive ret gode venner med pigen. Alt i alt er min ting, hvis du lytter til dette for en ven, eller hvis du har en ven, der har panikanfald eller alvorlig angst, før de har et forhold, er vi nødt til at give den person lidt mere af en fordel ved tvivl. Og ofte ... Jeg er faktisk meget ivrig efter at få din mening om dette, Anna. Mange gange tror jeg, at folk har visse meninger om ting, som de ikke har nogen erfaringer med.

Chris:
For eksempel at vinde en ex tilbage, ønsker en ex tilbage. Jeg tror, ​​at den generelle konsensus blandt de fleste offentlige mennesker er, Åh, ja, hvorfor vil du nogensinde få en eks tilbage? Indtil denne person går igennem et brud og behandler disse angstproblemer, og så vil de have deres eks tilbage. Og så sætter den slags det i perspektiv for dem.

Anna:
Jeg har et meget specifikt syn på det, hvilket ærligt talt følte jeg også på samme måde. Men jeg har været igennem nok, og angst og depression er ikke bare at være trist og bekymre mig meget. Det er meget dybere end det. Når et samliv opstår, betyder det ikke noget, om du var hinandens kæreste og kæreste, eller om du var gift. Et brud er et brud, og det er tab. Og ingen har ret til at fortælle dig, hvordan du bedrager det tab, du oplever. Okay? Så du tager så lang tid, som du vil. Og hvis folk ikke er tålmodige med dig om det, skal du finde følelsesmæssige ressourcer, der vil støtte dig. For eksempel ERP Facebook-gruppen, en terapeut, endda ... alle mulige ting.

Chris:
Du fortalte mig noget super fascinerende, der adskiller sig nøjagtigt i det, vi taler om her. Du læser en bog, der hedder Modet, der ikke kan lide. Og derinde har de dette virkelig interessante koncept om den ene person, der kan lide dig, og de to mennesker, der hader dig, og så alle de mennesker, der er ligeglade. Men jeg antager, at den takeaway, du tog eller takeawayen af ​​bogen, er at du er nødt til at omgive dig med de mennesker, der bare naturligt vil kunne lide dig.

Anna:
Ja, hvem vil naturligvis kunne lide dig. De er dit folk. Og det betyder ikke noget, om det er en person eller 10 millioner. Du skal bare have mindst en. Og for enhver person, der ikke ser ud til at støtte dig, skal du bruge mindre tid på at fastslå, hvorfor de ikke støtter dig, og find folk, der vil.

Chris:
I går købte jeg dette YouTube-kursus for at prøve at lære mig, hvordan jeg bedre kunne vokse YouTube-kanalen. Jeg så på, det er denne fyr, der har tre millioner abonnenter. Og han fortalte denne historie om, hvordan han, som da han startede, var som denne støvlesnor. Han var lige begyndt, og han reagerede på hver kommentar, det mindede mig lidt om mig, da jeg startede Ex-Boyfriend Recovery og svarede på alle kommentarer og alt. Og så var der denne kommentar, som han fik, og det var som om denne person bare sagde noget super betyder for ham. Han sagde, at det ødelagde hele hans dag, til det punkt, hvor han ikke kunne afslutte arbejdet den dag, og han tænkte på kommentaren og var som: Hvordan skal jeg reagere på dette? Jeg er nødt til at svare med noget supervittigt.

Chris:
Han svarede, han var ikke uhøflig eller noget tilbage. Men så hørte han tilbage fra den fyr, der efterlod den gennemsnitlige kommentar som 10 timer senere eller noget. Og fyren sagde: Se, jeg så al den succes, du har med din YouTube-kanal, jeg er virkelig, virkelig ked af, at jeg sagde, hvad jeg sagde. Jeg var fuld i går aftes, jeg så, hvor succesrig du har været, det fik mig til at føle mig dårlig, at jeg ikke var så succesrig, og vi er i samme alder. Jeg tog det ud på dig, det er ikke den rigtige ting, jeg skal være bedre. Så mange gange, folk der ikke kan lide dig, handler det mere om dem end om dig.

Anna:
Det handler næsten altid om den anden person. I lighed med spøgelse og snyd handler det sjældent om den person, der er spøgelse eller snydt, eller endda den person, der er modtageren af ​​den hadefulde kommentar. Jeg får hele tiden hadefulde kommentarer. I mit virkelige liv og-

Chris:
Også mig.

Anna:
Ja. Og det stinker. Kan jeg lide det? Nej. Er jeg ligeglad? Jeg prøver at passe meget mindre, end jeg plejede.

Chris:
Jeg træner altid bare mig selv til at tænke for enhver hater eller folk, der siger noget virkelig dårligt, der er som 15 mennesker, der virkelig nyder eller kan lide det, du laver, de siger bare ikke noget.

Anna:
Ja. Ja. Jeg mener, de mennesker, der er-

Chris:
Det er sandsynligvis ikke sandt, men det er min hovedkanon.

Anna:
Nej, hvis vi tænker på den bog, Modet, der ikke kan lide, skulle vi virkelig spille for den person, der elsker os, og de syv mennesker, der er neutrale eller positive over for os. Jeg mener, det er otte mennesker. Hvem bekymrer sig om de to hadere?

Chris:
Der er et citat, som den slags kommer til at tænke på med det mod, der ikke kan lide, hvilket er: Du kan ikke rigtig sige noget, der er værd at sige, hvis du ikke fornærmer nogen. Jeg har fundet det rigtigt. Mange gange kan folk ikke lide ... Facebook er virkelig ... Af en eller anden grund prøvede jeg Facebook-annoncer en gang, og jeg har ikke prøvet det siden. Men jeg husker kommentarerne, når du bare sender en annonce ud til et generelt publikum, der ikke nødvendigvis forsøger at få en eks tilbage, men de går igennem et brud. Deres svar er som: Hvorfor vil du nogensinde have det stykke S-H-I-T tilbage? De siger alle disse virkelig vrede ting. Folk er bare slags ondt nogle gange.

tænker han på mig

Anna:
Nå, det er deres oplevelse. Vi hjælper folk med at få mange ekser tilbage. Og jeg ved i coaching-

Chris:
Nå, jeg ved Anna er fantastisk til det. Jeg var faktisk nødt til at gennemgå ... Jeg skriver igen Er din eks stadig interesseret i dig? Ligesom, hvordan finder du ud af det?

Anna:
Oh yeah.

Chris:
Og jeg kiggede igennem på ... Så jeg skrev bare succeshistorier i Facebook-gruppen. Og det var som, jeg trænede med Anna, jeg trænede med Anna, jeg trænede med Anna, jeg trænede med Anna, jeg trænede med Anna, jeg trænede med Anna. Jeg er som hvor er den, hvor jeg træner sammen med Chris eller Chris hjalp mig? Nix. Jeg coacher med Anna, coach med Anna, coach med Anna.

Anna:
Al min coachingsucces er-

Chris:
Træner med Jen.

Anna:
Ja. Men al min coachingsucces er mulig på grund af dig, Chris.

Chris:
Åh hold kæft.

Anna:
Ærligt talt.

Chris:
Du er så fantastisk.

Anna:
Det er sandt. Det er dog sandt, du er fantastisk.

Chris:
Det punkt, jeg prøver at gøre, er faktisk, at du er fantastisk, og at du ved, hvad du taler om.

Anna:
Tak skal du have. Jeg ved hvad jeg taler om. Men ærligt talt ville min eksistens som træner ikke være her, hvis det ikke var for dig. Det er sandheden.

Chris:
Tak skal du have. Jeg vil tage komplimentet og beskytte det med mit liv.

Anna:
Du er fantastisk, du er fantastisk. Se på vores gensidige beundringssamfund. Folk bliver som: Hvorfor lytter jeg til det nu?

Chris:
Ja. Ja, dette handler ikke om angst, det handler om succeshistorier.

Anna:
Nå nej, jeg mener, jeg tror, ​​at med ERP Facebook-gruppen behøver det ikke at være ERP Facebook-gruppen. Jeg kunne være en hvilken som helst støttegruppe. Du behøver ikke komme til vores, selvom vores er virkelig fantastisk. Og ærligt talt vil du ikke finde nogen gruppe så god som vores, bare hænder ned, fordi vi bare er så robuste.

Chris:
Vi er afgjort upartiske mennesker. Vi er meget upartiske om dette.

Anna:
Nå, jeg ser konstant på forskellige opdelingsgrupper.

Chris:
Det gør jeg ikke. Det vil jeg ikke. Ja, det skulle jeg nok dog.

Anna:
Jeg kigger ind. Fordi jeg kan lide at sammenligne. Jeg er tidligere PR-direktør, så jeg vil gerne vide det. Jeg vil vide, hvordan vores konkurrencedygtige landskab er. Og der er nogle ret gode grupper, men ærligt talt er vores bogstaveligt talt den bedste. Alt, hvad jeg synes, vi ikke gør så godt ... så godt, undskyld, jeg skal bruge ordentlig grammatik. Alt, hvad jeg ikke tror, ​​vi klarer os så godt med, jeg taler med dig om det.

Chris:
Og så prøver vi at gøre det.

Anna:
Ja, og vi prøver at gøre det.

Chris:
Vi kom til-

Anna:
Men du bemærker, jeg har ikke talt med dig om at forbedre gruppen på nogen måde for nylig.

Chris:
Nå, jeg har altid fungeret under uvidenhedens form for mentalitet.

Anna:
Åh gud. Så skør.

Chris:
Livet fungerer lidt bedre for mig på den måde. Især når det kommer til at se på konkurrenter. Men så vil jeg bare være som: Hvorfor rangerer Google denne artikel frem for min artikel? Min artikel har 25.000 ord, og jeg lægger en masse ... Denne har pudset annoncer overalt og tager 50 sekunder at indlæse.

Anna:
Jeg ved, at vores coachingtjenester er de bedste.

Chris:
Vi har gode coachingtjenester. Og det er også et upartisk stik for alle, der lytter.

Anna:
Jeg mener, jeg tror, ​​vores tal taler for sig selv. Det faktum, at de er rigtig gode.

Chris:
Vi fik en rigtig god succesrate. Jeg er super ... Jeg synes, det er den ting, jeg er mest stolt af. Fordi jeg altid ville have noget at vise folk som: Se, vi har en lang række succeshistorier. Jeg arbejder på at oprette en side til hjemmesiden, der bare er denne gigantiske ophobning af succeshistorier, boom, boom, boom. Arbejder stadig med det dog.

Anna:
Jeg er dog spændt på at se det.

Chris:
Ja. Anyway, hvad laver du? Vi er lidt i hvad man skal gøre i angsten, hvis du har at gøre med angst, skal du naturligvis gå til vores Facebook-gruppe eller gå til en Facebook-gruppe eller supportgruppe. Hvad ellers?

Anna:
Jeg tror, ​​at en af ​​de første ting naturligvis er at samle de følelsesmæssige ressourcer omkring dig og virkelig tage tid ærligt på at rekonstruere dig selv først. Fordi en, der naturligvis hjælper med at reducere angst efter en opløsning. Men det hjælper dig også med at blive dit bedste selv. Og det er, at det at blive dit bedste selv, at forstå, hvem du er uden for forholdet, faktisk er det, der tiltrækker ekser tilbage. At være dit stærkeste selv uafhængigt af det forhold er attraktivt ikke kun for din eks, men for flere mennesker. Og hvad du måske finder ud af, er at en del af tiltrækningen i dit forhold før opbruddet var det faktum, at begge måske måske ikke eksisterede som dine bedste selv. Så når du bliver dit bedste selv-

Chris:
Jeg nærmer mig altid det, når du blev lidt selvtilfreds i et forhold.

Anna:
Ja.

Chris:
Men jeg kan bestemt kontrollere, hvad hun siger. Når jeg interviewer succeshistorier, prøver jeg altid at gøre det til et punkt at undersøge rundt og se, Hej, gjorde du virkelig noget særligt? Og en ting, som vi konsekvent har bemærket, er, at mange af dem følelsesmæssigt er kommet til det punkt, hvor de er sikre nok, selvom de ikke får deres ekser tilbage. Så de kommer ind i processen og tænker, jeg vil have min eks tilbage mere end noget andet. Ofte drevet af disse ængstelige tendenser. Og så et eller andet sted i hele arbejdet med os, overgår de slags til hvor de er, ved du hvad? Det er okay, hvis jeg ikke får dem tilbage. Og den mentalitet synes jeg er nøglen, før du overhovedet begynder at føre en samtale med dem igen. Det er sådan, hvad du henviser til.

Anna:
Ret. Ja. Jeg mener, jeg har gennemgået denne proces to gange for at få ekser tilbage.

Chris:
Og fik du dem begge tilbage?

Anna:
Begge tilbage.

Chris:
Og jeg tror, ​​du har -

Anna:
Jeg er gift.

Chris:
Ja.

Anna:
Ja.

Chris:
Det er jeg også. Vil du konkurrere?

Anna:
Ja, det er du også. Se på dig. Se på, at vi alle er gift, når vi har gået i stykker. Men sagen er, tror jeg, i et sammenbrud, hvad du gør, er at du lærer om dig selv. Du finder måder at sænke dit stressniveau på, du dyrker hobbyer, du dyrker dine venskaber. Dette er en tid til at fordybe dig i noget andet end at dvæle ved dine tidligere forhold, fordi det hjælper dig med at se en fremtid med eller uden din exs involvering. Ofte får jeg kunder, der vil sige: Mine venner fortæller mig at gå ud, have det sjovt eller gå på date. Og de spørger mig altid, burde jeg? Og mit svar er et spørgsmål, hvilket er du klar til at gøre det? Gør det kun, hvis du vil, og hvis du føler dig klar. Gå aldrig ud sammen bare fordi nogen fortæller dig, at du skal gøre det. Du er nødt til at give dig selv den rette tid til at sørge.

Anna:
Jeg er virkelig seriøs over dette. Jeg mener, tab er en væsentlig ting. Du kan ikke bare børste det under tæppet. Så nogen fortæller dig bare at komme videre, især hvis det er seks måneder eller derunder efter en afbrydelse, fodrer dig lidt med en flok tyr. Ret?

Chris:
Ja.

Anna:
Ja. Jeg mener, angst kan efterlade dig virkelig sårbar. Så du skal tage dig tid til at reflektere. Og det er især groft, hvis du lider af en kronisk psykisk sygdom eller har psykiske problemer. Fordi det traumatiske stress ved et brud kan føles overvældende eller endda svækkende. Jeg kan ikke fortælle dig om antallet af klienter, jeg har, som har en slags angstlidelse eller lider af depression. Det bedste er virkelig at få professionel support til at håndtere dine mentale sundhedsmæssige problemer for at forhindre traumatisk eller varig traumatisk stress og din angstlidelse i at overtage dit liv.

Anna:
Selvom du ikke tidligere var diagnosticeret, tror jeg med en kronisk psykisk sygdom, er det stadig fuldstændigt muligt og fuldstændigt gyldigt for dig at føle dig ængstelig og trist og urolig efter et brud. Det er bare virkelig, jeg synes, det er et godt tidspunkt at søge hjælp fra en terapeut eller en rådgiver. For mig er det at samle supportressourcer omkring dig, forstå hvordan dit liv er uden for et forhold. Og ærligt, øve taknemmelighed. Fordi når du går igennem et brud, har du disse overvældende følelser af tab og hjertesorg. Takket være alle stresshormoner og videnskaben om angst vil du have tunnelsyn og kun se negativiteten af ​​det, der foregår i din situation.

Anna:
Det hjælper med ... Jeg ved, det lyder som en slags hippy-dippy, men i stedet for at fokusere på sammenbruddet eller angsten ved oplevelsen, omdirigerer du din energi til at sætte pris på, hvad du har. Det er en af ​​de største ting. Selvom det er lille, ikke? Ligesom mad spiste jeg en rigtig god burger i dag. Eller for mig havde jeg i dag en rigtig god vegansk brownie, som jeg ikke engang troede ville smage rigtigt. Jeg troede, det ville smage som kæbe, og det var faktisk super lækkert. Så jeg er taknemmelig for det i dag. Yay.

Chris:
Virkelig?

Anna:
Ja. Jeg troede, det ville bare virkelig være forfærdeligt.

Chris:
Alt hvad jeg kan tænke på, da du sagde taknemmelighed, har du nogensinde set ... Jeg ved, at du er i noget anime. Ret? Noget anime, ikke?

Anna:
Ja. Ja.

Chris:
Har du nogensinde set anime Hunter X Hunter?

Anna:
Ja.

Chris:
De 10.000 slag af taknemmelighed? Jeg elsker det. Det er som min yndlings ting nogensinde.

Anna:
Kig på os-

Chris:
Det vil jeg se hele tiden. Det er det, det minder mig om.

Anna:
Enhver, der ser denne video eller lytter til podcasten ja, I skal se den anime.

Chris:
Ja, der går du. Det er ... Men ja. Jeg mener, det eneste, jeg tænker at tilføje, er, at jeg mange gange tror, ​​at mennesker, der bliver overvundet af angst, har et stort problem med strukturen. Og nogle gange er en lille struktur god. Så mange gange vil du se Anna eller jeg anbefale denne ting, som vi kalder den hellige treenighed, som er slags sundhed, rigdom, forhold. Og forsøger at gøre ting for at maksimere de områder i dit liv. Det i sig selv, bare en slags momentum, at få snebolden til at rulle ned ad bakken, kan hjælpe på toppen af ​​de 10.000 slag af taknemmelighed om dagen. Oven på alle de andre smukke ting, de følelsesmæssige supportressourcer og alle de ting, Anna sagde. Jeg synes, det er ret godt. Jeg mener, hvis du vil have mere, gæt hvad? Anna er tilgængelig til coaching.

Anna:
Jeg er. Nå, faktisk ikke denne uge og næste uge, fordi jeg allerede er fuld.

Chris:
Ja, undskyld det.

Anna:
Undskyld.

Chris:
Men et par uger fra nu.

Anna:
Ja, et par uger fra nu. Jeg har tilgængelighed den tredje uge i marts og fjerde uge i marts.

Chris:
Boom. Værsgo. Tilmelde.

Anna:
Vi får en masse sjov. Hvad ender ... Det er virkelig interessant, jeg ved ikke, hvad der sker hos de mennesker, som du træner eller med Tyler, men ofte synes min session at starte med masser af tårer og tristhed. Og så af en eller anden grund ler vi i slutningen af ​​det. Jeg ved ikke, hvad der sker. Måske oplever jeg rutsjebanen af ​​følelser med mine klienter.

Chris:
Når jeg ville træne, ville ingen nogensinde græde foran mig.

Anna:
Hvad?

Chris:
Jeg ved ikke hvorfor, jeg tror det er fordi jeg er en fyr. Jeg tror det er fordi-

Anna:
Det tror du?

Chris:
... de er bange. Ja, jeg tror ... Mændene var meget mere åbne end kvinderne, tror jeg. Og jeg tror, ​​det er fordi de er bevogtet, og nogle aspekter af forhold kan være lidt pinlige at få frem. Og de føler sig sandsynligvis bare mere komfortable med dig.

Anna:
Jeg tror, ​​jeg afgir ældre søster eller mor vibes, ærligt.

Chris:
Jeg tror, ​​det er mere af den ældre søster. En person, som du kender, vil være på dit hjørne hele tiden, tage dig under vingen, beskytte dig, få resultater.

Anna:
Ja. Jeg vil sparke røv på dine vegne.

Chris:
Værsgo.

Anna:
Jeg vil ikke bogstaveligt talt sætte nogen i brand, men jeg vil gøre mit bedste for mentalt at forestille mig, at nogen er i brand for dig.

Chris:
Der dig. Ret. Anna er den bedste.

Anna:
Det er du også. Det er derfor, vi er venner.

Chris:
Jeg elsker at lave disse podcasts med dig.

Anna:
Gør du?

Chris:
Det er så interessant.

Anna:
Jeg kan også lide dem. Jeg elsker dem.

Chris:
Den vi gjorde, og de får ikke så mange visninger, jeg tror på YouTube, bare på grund af naturen. Folk på YouTube kan lide 10, 15 minutters videoer. Men på podcasten får de tusinder af lytninger, folk går bare rundt.

Anna:
Virkelig?

Chris:
Ja. Jeg ved ikke, om jeg fortalte dig det.

Anna:
Åh min Gud, nej jeg vidste det ikke.

Chris:
Ja ja. Der er folk, der lytter til dig hele tiden, Anna.

Anna:
Åh gud.

Chris:
Men den seje ting er den podcast, som vi gjorde på vrede, og hvad man skulle gøre, hvis din eks er sur på dig.

Anna:
Aggression?

Chris:
Ja. Det var en rigtig god episode. Jeg husker, at jeg tænkte: Denne episode går rigtig godt. Og jeg husker, at jeg fik feedback fra folk i Facebook-gruppen, og så sagde folk undertiden i YouTube-kommentarer eller i webstedskommentarerne: Wow, det er noget, jeg aldrig har hørt før. Og jeg fik slags vibes om denne episode på samme måde. Så jeg håber, at det samme sker her.

Anna:
Det er, vi leverer ægte indhold, der er nyttigt.

Chris:
Det er rigtigt.

Anna:
Vi siger ikke bare: Sådan håndterer du din angst. Vi taler om videnskaben om det og vores egen erfaring med det.

Chris:
Ja. Og også, en gang imellem går jeg ud af sporet og begynder at tale om anime eller World of Warcraft eller latterlige ting.

Anna:
Men sagen er, jeg går lige der med dig.

Chris:
Jeg ved. Nogle gange er det dig, der fører mig ned på gaden.

Anna:
Jeg ved. Okay, nu hvor vi taler, er vi lidt uden for emnet, men jeg er nødt til at fortælle dig, jeg ved ikke hvad det er, men jeg har set mange TikToks for nylig, der har vist Giles være virkelig attraktivt.

Chris:
Har du hørt om ... Giles er attraktiv mand. Jeg mener, jeg er lige, men Giles er-

Anna:
Men jeg mener, når du først ser Buffy, når du er meget yngre, gør jeg det ikke ... Jeg mener-

Chris:
Du ser ham ikke sådan.

Anna:
Ret. Du ser ham ikke sådan. Men nu-

Chris:
Bortset fra at Willow kunne lide ham. Hun var altid forelsket i ham. Hun er homoseksuel, hun var forelsket i ham. Jeg siger dig, mand.

Anna:
Men ærligt talt, nu jeg er ældre, så jeg lidt mere Buffy, og på grund af disse TikToks var jeg ligesom, Åh min Gud, Giles var super hot. Hvorfor så jeg det aldrig? Åh gud.

Chris:
Det er fordi Spike var der. Jeg lyttede til et interview med James Marsters, sagde han ... Men har du hørt om kontroversen og alt med Josh Whedon-

Anna:
Hvilken en? Åh ja. Han er ikke rigtig feminist og bare alle disse ting.

Chris:
Åh, det vidste jeg allerede. Men jeg kan virkelig godt lide ... Jeg kan stadig ikke tage min kærlighed til Buffy væk. Jeg holder fast ved det.

Anna:
Ja. Jeg mener, jeg vil altid elske Buffy og Angel og Firefly.

Chris:
Firefly er den bedste. Jeg har altid tænkt på den scene, hvor Giles ... Jeg ved ikke, om du kan huske det, men han synger. Det er en sæson fire scene. Han er på guitaren og synger Behind Blue Eyes, eller jeg kan ikke huske navnet på sangen. Men det var den scene, hvor jeg var, mand, Giles er ret suave. Han er temmelig fantastisk.

Anna:
Ret. Jeg er ligesom, herregud. Jeg mener, han måtte være attraktiv. Men nu i mine 46 år ser jeg på ham, som om Giles virkelig har det i gang.

Chris:
Jeg mener, han er castet af en britisk skuespiller, der ser godt ud i sig selv. Men jeg vil altid være Spike-fan, uanset hvad.

Anna:
Spike er min favorit. Ja.

Chris:
Min yndlings Spike-scene er den, hvor han prøver at finde ud af, hvordan man ... Spoilere, forresten. Han prøver at finde ud af, hvordan man rammer Buffy, og han bruger denne mannequin. Han øver på mannequinen, og han bliver sur på mannequinen, og han sparker mannequinen over. Han trækker bare vejret, og han tager det op igen, og han starter igen. Det er min foretrukne Spike-scene nogensinde. Fordi han bare er sindssyg.

Anna:
Han er. Åh, Spike, han var min favorit.

Chris:
Uanset hvad, se hvad du gjorde mod mig. Skam dig. Du ved også, hvad du lavede.

Anna:
Hvad? Ja jeg gjorde. Jeg vidste det.

Chris:
Lad os ringe til coaching nu.

Anna:
Åh.

Chris:
Hvis du vil coache med Anna ...

Anna:
Træn med mig. Vi har det så sjovt. Og du kan også græde med mig, det er fint.

Chris:
Det er et sikkert rum. Se i beskrivelsen nedenfor, vi har et link der, så du slags kan se ... Jeg sammensatte en temmelig sej videopræsentation af coachingteamet og legitimationsoplysninger, og hvad vi kan gøre for dig. Og vi fik det til at se cool og snazzy ud. Når jeg mener mig, mener jeg selvfølgelig min videoredigerer, fordi jeg ikke engang ved, hvordan jeg skal redigere noget.

Anna:
Du er så sjov.

Chris:
Og råb til Johan, som er vores videoredigerer. Han blev lige forlovet.

Anna:
Hvad? Tillykke, Johan.

Chris:
Godt for ham. Ja. Johan, ja.

Anna:
Hvornår er hans bryllup?

Chris:
25. september, som er min kone fødselsdag. Og jeg sagde: Åh min Gud, det er meningen, det skal være.

Anna:
Han er på Filippinerne, ikke?

Chris:
Ja, Philippino, ja. Og hans veninder i Philippino også, tror jeg forlovede nu.

Anna:
Det vil være-

Chris:
De boede på forskellige øer.

Anna:
Hvad, virkelig? Hvilken ø boede han på? Ved du?

Chris:
Jeg har ingen anelse. Ingen anelse. Viser dig hvor meget-

Anna:
Der er godt 7.000 øer.

Chris:
Ja. Tak fordi du fik mig ud af det. Men tilsyneladende gik han derovre for at foreslå hende. Men jeg pressede altid på ham. Jeg var som, hej, vil du foreslå hende? Han havde fortalt mig, jeg har ringen. Og han viste mig ringen. Og jeg var som, Nå, foreslå hende. Han er ligesom, jeg venter på det rigtige øjeblik. Endelig gjorde han det.

Anna:
Det er så sødt. Se på dig og bringe folk sammen.

Chris:
Det er også skræmmende for mig, jeg hader at gøre dette om mig, men jeg er som, åh skidt, nu skal jeg støtte ham. Jeg betaler hans løn. Så jeg er ligesom, jeg må virkelig få denne YouTube-ting til at fungere.

Anna:
Hvad sker der, når de får en baby?

Chris:
Ja, [cider 00:49:51] klan.

Anna:
Ja, der går du.

Chris:
Det er min måde at få en gratis videoredigerer på. Vi er som, hej, vi adopterer dig, kom og bo hos os.

Anna:
Det ville være godt.

Chris:
Ja, men tillykke Johan, vores videoredigerer.

Anna:
Ja, tillykke.

Chris:
Hvis du ikke ved det, er det ham, der har lavet alle de nye seje miniaturebilleder, han har gjort alt det virkelig snazzy ... Alt, hvad der ser godt ud på vores kanal, er ikke mig. Hvis du vil se, hvordan min YouTube-redigering var, skal du gå tilbage til den allerførste video, jeg nogensinde har lavet, og det viser dig omfanget af mine redigeringsevner. Det er forfærdeligt.

Anna:
IH, du godeste. Men det er så meget bedre end mig. Jeg ville ikke engang vide det. Det ville bare være denne kontinuerlige tage, som jeg håber på godhed, det ville bare være fint.

Chris:
Det var.

Anna:
Er det, hvad det var?

Chris:
Det var. Jeg havde lyst til ... Ja, du skulle se det. Det er sjovt. Jeg var som, Okay, jeg kommer i en dragt, jeg skal være i en dragt. Det er så dumt.

hvordan man træner din drage bedømt

Anna:
Jeg skal være i en jakkesæt.

Chris:
Ja. Og rådene er forældede. Så jeg er ligesom ... jeg lyttede tilbage i går på nogle af de gamle, fordi jeg lavede om nogle af indstillingerne bag kulisserne SEO. Og jeg var som, Gud, dette er forfærdeligt. Det er forkert, det er forkert, det er forkert.

Anna:
Jeg er sikker på, at det var fint.

Chris:
Nej, nej, nej rådene var bare så absolutte, det ville ikke ... Men uanset hvad. Vi vil bare-

Anna:
Ja, du har det godt.

Chris:
Ja. Under alle omstændigheder, hvis du vil have coaching med Anna, skal du kigge i beskrivelsen nedenfor.

Anna:
Ja, træn med mig. Jeg kan godt lide coaching. Jeg kan godt lide at tale med folk. Fordi du ved, bruger jeg så meget af min tid som en menneskelig regnemaskine, at jeg elsker at coache. Det får mig til at føle mig som et menneske igen.

Chris:
Nå, der går du. Anna har lige indrømmet over for os, at hun er en robot, AI.

Anna:
Ja, lad mig ikke blive robot hele mit liv. Venligst coach med mig. Du redder mig.

Chris:
Værsgo. Se bare i beskrivelsen nedenfor, hvis du vil have det. Hvis du lytter til denne podcast, skal du bare gå ind på coachingsiden på hjemmesiden, Ex-Boyfriend Recovery eller Ex-Girlfriend Recovery, hvis du tilfældigvis er en mand, der lytter til angstaspektet.

Anna:
Ja. Vi har stadig meget sjov, mand eller kvinde.

Chris:
Og du kan også græde, hvis du er en mand. Bare rolig. Anna er okay.

Anna:
Du ved hvad? Jeg fik en mand til at græde til mig i dag under vores session.

Chris:
Ingen måde.

Anna:
Ja.

Chris:
Hvad er der galt? Hvorfor græder de ikke med mig?

Anna:
Jeg tror bare ... jeg ved det ikke. Måske gør jeg det okay at græde. Nå, jeg mener, breakups er virkelig hårde. Hvordan kan du ikke græde?

Chris:
Ja, det tror jeg. Måske giver jeg den stemning af: Stop med at græde, vi skal -

Anna:
Stop med at græde, ikke græde!

Chris:
Ja, bor sergent, ikke.

Anna:
Ikke flere tårer! Intet til dig!

Chris:
Ja.

Anna:
Nej, jeg er ligesom, det er okay, hvis du vil græde.

Chris:
Ja. Med denne tonehøjde væk, tak fordi du lyttede til alt dette, og vi kommer tilbage i næste uge. Har vi en idé om, hvad vi taler om i næste uge, eller vil vi bare vinge det igen?

Anna:
Nej. Jeg mener, du ved, hvordan jeg ikke kan lide at vinge det. Jeg er nødt til at tænke over det. Hvad vil du tale om?

Chris:
Nå, ved du, jeg har skrevet denne artikel om, er din eks stadig interesseret i dig? Men det er så generelt, og det er så ... Men mit sind er så fokuseret på det. Så noget i det rige ville jeg sandsynligvis have nogle præparater med.

Anna:
Jeg får et spørgsmål sådan meget. Ligesom, hvordan ved jeg, at han stadig holder af mig?

Chris:
Ja.

Anna:
Tegn og signaler på det. Jeg lytter og-

Chris:
Ja, jeg har været-

Anna:
Ja.

Chris:
Jeg har forsøgt at relatere det til Carl Jung, psykoanalytiker.

Anna:
[Uni 00:53:10] og så, ja.

Chris:
Ja. Måske noget relateret til det, som jeg kan ... Jeg tænker bare okay, hvad giver mig en YouTube-video, som jeg kunne fastholde i artiklen for at få den til at se rigtig godt ud? Det er sandsynligvis ikke grundlaget for et vellykket emne.

Anna:
Jeg mener, du vil have, at alt dit indhold skal være ensartet på tværs af alle platforme. Så jeg forstår det.

Chris:
Jeg vil have det til at se godt ud, og jeg ønsker, at det skal være så kvalitet som muligt. Og jeg ved, at kvaliteten kommer med dig.

Anna:
Og dig. Vi laver kvalitet sammen.

Chris:
Ja ja.

Anna:
Ja.

Chris:
Nå dybest set, dukker op i næste uge, og vi finder ud af, hvad der sker.

Anna:
Vi har noget at tale om, det vil være fint.

Chris:
Vi finder ud af det, fyre.

Anna:
Ja.

Chris:
Okay.

Anna:
Okay. Tak gutter.